Google reklama – viena efektyviausių interneto reklamų

Google reklama

Google reklamaMūsų dienomis įvairioms gyvenimo sritims, o ypač verslui vis labiau persikeliant į internetą, didėja interneto reklamos poreikis ir paklausa.

Vienas efektyviausių kelių pasiekti savo klientus internete – tai Google reklama. Tuo tikslu ir yra sukurta Google AdWords sistema. Ši sistema – tai Google siūloma tinklalapio reklamos sistema, naudojantis kuria, reklamos talpinamos Google paieškos sistemoje, taip pat kituose tinklalapiuose. Google šiuos tinklalapius parenka pagal talpinamos reklamos teksto panašumą į jų turinį. Tokia reklama pateikiama greta jai giminingų tinklalapio tekstų ar paieškos terminų.

Reklamos sistemoje yra nurodomi konkretūs žodžiai ar frazės, pagal kurias bus rodomi reklaminiai skelbimai. Todėl, naudodamiesi Google reklama, užsakovai turi galimybę informaciją apie save, savo prekes ar paslaugas pateikia būtent tiems, kas ieško tokių prekių ar paslaugų. Google reklama yra gerai pritaikoma vietiniams poreikiams, nes skelbimų rodymas gali būti įjungiamas kiekvienai pasaulio valstybei atskirai. Ši reklama pateikiama tiksliniams vartotojams, jų vietą nustatant pagal IP adresą.

Google reklama – tai tekstiniai ar įvairių formatų grafiniai skelbimai. Savo tekstinius skelbimus vartotojai kuria tiesiog AdWords svetainėje ir tai padaryti labai paprasta ir greita. Sukūrus reklaminį skelbimą ir jį pateikus, Google dar turi jį patvirtinti. Naudojantis AdWords sistemos paslaugimis, vartotojui yra pateikiama  įvairi rodytų reklamų statistika. Pagal ją vartotojas gali spręsti apie jo reklamos efektyvumą ir atitinkamai ją keisti ar dar labiau pritaikyti pagal konkrečius poreikius.

Už reklamą užsakovas moka tik tada, kai interneto lankytojas pele nuspaudžia konkretaus skelbimo nuorodą. Kaina nustatoma konkrečiam raktažodžiui arba jų deriniui ir paprastai būna apie keliasdešimt centų už lankytoją, atvykusį nuspaudus pelę ant reklamos. Žinoma, kartais gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių dolerių. Už paslaugą mokama kreditine kortele. Tokios reklamos kainą gali nustatyti patys sistemos naudotojai. Jie nurodo, kiek daugiausia mokės už kiekvieną naują jų tinklalapio lankytoją. Taigi, Google reklama vartotojams leidžia pasirinkti jų norimą kainą už gaunamą paslaugą. Tačiau jeigu kiti reklamos naudotojai siūlo didesnę kainą, dažniau bus rodoma šių naudotojų reklama. Taigi, laimi daugiausia pasiūlęs vartotojas. Be to, reklamos užsakovas nurodo didžiausią galimą dienos biudžetą. Jį išnaudojus, tą dieną reklama rodoma nebus.

Kaip matome, Google reklama iš tiesų efektyvi, plačių galimybių paslauga, maksimaliai pritaikyta užsakovo poreikiams.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *