Krovinių vežimas Lietuvoje

krovinių vežimas LietuvojeŽinojote, jog pirkimo ir tiekimo grandinėje vieną iš svarbiausių procesų atlieka logistika? Dabar ji yra tokia pat svarbi, kaip ir pati gamyba, o daugelis bendrovių bei įmonių be transportavimo paslaugų vargu ar apsieitų. Čia logistika gali būti transportuojama sausumos keliais, jūra, oru, geležinkelio keliais, bet krovinių vežimas Lietuvoje galimas tik geležinkeliu arba sausumos keliais. Tačiau pigesnis ir dažniausiai naudojamas variantas yra pastarasis. Nes tikriausiai įsivaizduojate, kas būtų jeigu kroviniai iš Vilniaus būtų skraidinami į Ignaliną, tad optimaliausiais variantas visuomet išlieka gabenimas sunkvežimiais.

Krovinių vežimas Lietuvoje su sausumos transportu yra gerai tuo, kad pati šalis nėra didelė, tad galima greitai ir paprastai gabenti nedidelius krovinius trumpais atstumais. Jei kalbant apie privalumus, tai transportavimas keliais yra praktiškesnis ir yra įmanoma siuntas, produktus pristatyti net iki durų. Taip pat itin manevringas bei gali privažiuoti prie atokiausio kaimelio, todėl palanki transportavimo galimybė tiems, kurių sandėliai ar terminalai yra nuošalioje vietoje, kur prastas prisivažiavimas.

Transportavimas keliais geras variantas, nes krovinių vežimas Lietuvoje galimas, net ten kur remontuojami keliai ar danga labai bloga, o gabenant kitos rūšies transportu galima susidurti su stichijomis, ilgu ir nepatogiu keliu. Patį manevringumą lemia ne tik transporto rūšis, bet ir kelio būklė, kuri yra ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje labai gera.

Žinoma, kaip ir kiekvienas procesas, taip ir gabenimas sausumos transportu turi tam tikrų trūkumų. Pirma, tai eismo spūstis, ypač didmiesčiuose bei nutikus avarijai kelyje. Tuomet nėra kelio atgal ir vairuotojai sugaišta daug laiko. Tada klientai būna labai nepatenkinti, nes krovinys neatsiranda laiku ir vietoje. Dėl to gali kentėti logistikos kompanijos reputacija, bet jei klientai yra supratingi šių problemų galima išvengti. Taip pat vienas iš minusų yra, tai kad naudojami naftos resursai, kurie sparčiai senka, o dar čia prisideda ir aplinkos tarša. Bet elektra varomi sunkvežimiai dar nėra rinkoje, tad reikia tenkintis turima situacija, juk dėl šių priežasčių logistika žlugti negali.

Nors minusų kiekviena ūkio šaka ir turi, bet krovinių vežimas Lietuvoje yra svarbus, kad vartotojai gautų, kuo platesnį prekių ir produktų pasirinkimą. Tad be logistikos nebūtų toks greitas ir kokybiškas produktų paskirstymas, o ir rinka vystytųsi daug lėčiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *