Lėktuvų bilietai – ne tik imigrantams

Pastaraisiais metais pigių skrydžių bendrovių agresyvi rinkodaros strategija išėjo į naudą jiems patiems ir Lietuvos ekonomikai, nes suintensyvėjo kelionės į užsienio šalis. Taip pat pasklido ir nuomonė, kad pigūs lektuvu bilietai yra tiesioginė emigracijos priežastis. Tokį stereotipą pagimdė daugybės lietuvių emigrantų pasisakymai apie tai, kaip paprasta nuskristi į Angliją ar Norvegiją dirbti.

Atrodo, kad pigių skrydžių bendrovės vien tik iš emigrantų ir gyvena. Taip, dalis tiesos yra, nes tautiečiai ne tik kartą išskrenda, bet ir mažiausiai 2 kartus per metus grįžta į tėvynę (vasaros atostogoms ir per Kalėdas) su gana papilnėjusia pinigine. Pinigai išleidžiami kažkam, tad Lietuvos ekonomika kyla tiesiogiai.

Pigūs lėktuvų bilietai yra perkami ir dar kelių žmonių grupių, kurios yra nepelnytai pamirštamos. Visų pirma, tai verslininkai, vykstantys į trumpas komandiruotes, parodas, verslo ar investavimo renginius ir t.t. Verslininko daiktai dviejų dienų kelionei telpa į nedidelį iki 10 kg. Sveriantį lagaminą, todėl šis keliavimo būdas jiems ypač patogus. Oro uostuose veikia nemokamas Wi-Fi internetas, tad laukiant lėktuvo galima dar ir nemažai darbų pasidaryti.

Pigių skrydžių klientai – politikai ir visuomenininkai, kurie nuolatos skraido į įvairius Europos miestus į konferencijas, pasitarimus, priėmimus ir t.t. Ne veltui skrydžiai į Briuselį kainuoja vos 100 litų.

Dar viena kategorija žmonių – avantiūros mėgėjai-turistai, kurie su rankiniu bagažu gali keliauti savaitę ar net dvi po neatrastą ir nepažįstamą šalį. Įvairiais skaičiavimais tokios pažintinės savaitės trukmės kelionės kainuoja 700-1000 litų, o tai yra kur kas pigiau nei savaitė Palangoje, ar Turkijoje.

Kaip tampa akivaizdu, pigūs lėktuvo bilietai, įkandami visiems, ne tik emigrantams, tad šią rinką sieti su visuomeninėmis problemomis tikrai nereikėtų. Tai normalus ekonominis poreikis, kuris naudingas visiems – tiek verslui, tiek visai Lietuvos ekonomikai. Dvigubai naudingesnis jis yra dar ir dėl to, kad sumažino šiek tiek šešėlinės ekonomikos, nes iki tol labai klestėjo keleivių vežimas į Angliją ir kitas šalis paprastu mikroautobusu. Dabar šis verslas smarkiai traukiasi, nors krovinių gabenimas – klesti.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.