Prizų medžiotojų karta

Free-stuff

Prieš penkiolika metų Lietuvoje pradėjo kurtis nepriklausomos radijo stotys – M-1, Radiocentras, Laivoji Banga, taip pat regioninės radijo stotys ne vien tik grojančios to laikmečio muziką, bet ir labai laukiančios klausytojų skambučių. Kas dieną buvo užduodama ne viena užduotis, kurią atlikę klausytojai ir sėkmingai prisiskambinę, galėdavo laimėti rankšluosčius, marškinėlius, kompaktinius diskus, plakatus ir t.t. Prisiskambinti pavykdavo ne visiems… Ne visi prisiskambinę laimėdavo… Kai kurie prisiskambindavo dažniau ir radijo laidų vedėjai juos pažindavo iš balso, kai kuriuos „banindavo“ neleisdami dalyvauti žaidimuose, nes laimėjo iš radijo stoties per daug prizų. Tie žmonės buvo vadinami „prizų medžiotojais“.

2008-siais lietuviai atrado Facebooką. 2009-siais lietuviai Facebooke susidomėjo įvairiais socialiniais žaidimais, nuotraukomis ir t.t. 2010 lietuviai masiškai patraukė į Facebooką ir vietoj 60 000 dabar jų ten 750 000 (pusė internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų). Visa tai mato rinkodaros specialistai ir reaguoja labai rimtai – surengia daugybę konkursų ir akcijų, kuriose jau pradeda ryškėti net ir prizų medžiotojai. Aišku, susisiekti nėra taip sudėtinga, kaip paskambinti į radiją viena linija, tačiau tas, kuris dalyvauja visuose iš eilės konkursuose greičiausiai yra prizų medžiotojas.

Kai kolega nurodė vieną asmenį, kuris yra prizų medžiotojas, pasidomėjau kitais tokiais asmenimis. Didžioji dalis tokių žmonių – moterys, mamos, turinčios aibes laisvo laiko, kai jų atžalos užmiega pietų miegelio. Galbūt dėl to didžioji dalis konkursų rengiama būtent joms. Tai daro visos mados, interjero, receptų, papuošalų, kosmetikos, vaikiškų paslaugų iniciatyvos, kurioms labai svarbu turėti gerą vardą tarp moteriškosios auditorijos. Vyriška auditorija nėra užmirštama, nes Facebooke įsikūrė alaus gamintojai, įvairūs sporto naujienų kanalai, telekomunikacijos. Betrūksta tik padangų pardavėjų ir bedarbiai ar nuobodžiaujantys vyrai irgi turės ką veikti sudalyvaudami 5 konkursuose per dieną.

Facebookas augina prizų medžiotojų kartą, kuri niekada neatsisakys kažką gauti nemokamai arba beveik nemokamai. Su šia karta noriai dirba rinkodaros specialistai, nes tokie žmonės paprastai turi labai daug lojalių draugų, kurie tam tikra informaciją gali išplatinti eksponentiškai. O juk toks ir yra konkursų tikslas… Svarbiausias žodis juk yra „xaliava“ 🙂

One comment

  • Jolanta

    Aš atstovauju prizų medžiotojams. Dar esu tik pradedančioji, kuri nerenka gausybės "like" Tas "like" rinkimas yra juodas darbas, kuriam reikia sugaišti begalę laiko ir turėti nemažą įdirbį. Ir dar nemažai fiktyvių anketų prisikurti 🙂 Taip juk yra 🙂 Ar nepastebėjote kad žaidimuose kur reikia rinkti balsus dalyvauja(ir laimi) tie patys veidai. Puslapiui surengus vieną-du kartus žaidimą su balsų rinkimu trečio jau nebeverta rengti. Vis vien dalyvaus tie patys žmonės, balsuos tie patys "draugai" daugiau gerbėjų nebesurinks, na gal tik truputį. man labiau patinka (ir dalyvauju) tie konkursai, kuriems reikia pasistengti, kažką sukurti(eilėraštuką, receptą ar visą rašinį) laimėjusi tokį prizą jaučiuosi įvertinta, kad mano darbas patiko.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *