Google reklama – vienas populiariausių reklamavimosi būdų, užkariaujantis viso pasaulio rinkas. Tiesa, Google AdWords reklama lydima įvairių mitų – nors rinkodaros specialistai tvirtina, kad ši reklamos priemonė yra naudingiausia investicija verslui, pasigirsta kalbų, tvirtinančių, kad tai itin brangus sprendimas verslo plėtrai. Natūraliai kyla klausimas – kaip yra iš tikrųjų ir kokia yra reali Google reklamos nauda verslui?
Pirmiausia skubame paneigti mitus, susijusius su Google reklamos įkainiais. Šios reklamos efektyvumas yra kur kas aukštesnis už jos įkainius. Be to, ji nereikalauja didelių investicijų – Google reklama leidžia patiems nuspręsti, kiek norite investuoti į reklamą, t. y. nėra jokio minimalaus biudžeto. Žinoma, auksinė taisyklė čia galioja – didesnės investicijos padeda pasiekti geriausius rezultatus. Išskirtinis Google AdWords bruožas yra tai, kad jūs mokate ne už reklamos parodymus, o už jos paspaudimus. Kitaip sakant, mokate tik už susidomėjusius klientus, kurie paspaudžia ant jūsų reklamuojamo skelbimo. Netikėtai užklupusių mokesčių taip pat pavyks išvengti, kadangi reklamos įkainis nustatomas iš anksto, todėl net ir netikėtai didelis klientų srautas neištuštins jūsų įmonės sąskaitos. Siekiant efektyviausių rezultatų, negalima pamiršti ir teorinių niuansų, pvz., reklama bus efektyvi tik tuo atveju, jei bus parinkti tinkami raktiniai žodžiai (raktinės frazės). Kitaip sakant, jūsų reklama turi būti parodyta potencialiems klientams, besidomintiems jūsų paslaugomis ar prekėmis. Čia jums gali padėti profesionalūs internetinės rinkodaros specialistai.
Google reklama laikoma viena efektyviausių šių laikų reklamos formų, kadangi padeda pasiekti didžiausią tikslinę auditoriją. Kad suprastume AdWords reklamos įtaigumą, pirmiausia reikia prisiminti, kad šiandien Google sistema naudojasi daugiau nei 95 proc. interneto naudotojų. Tinkamai išplėtota reklama leidžia pasiekti milžinišką klientų srautą ir pasiūlyti prekes bei paslaugas šios kategorijos produktų ieškantiems potencialiems pirkėjams.
Kalbant apie Google reklamos trūkumus, paprastai išskiriamas vienintelis niuansas – ši reklama rekomenduojama internetinių svetainių savininkams, t. y. jei taisote automobilius, tačiau neturite savo internetinės svetainės, minėtoji reklamos priemonė efektyvių rezultatų nepasiūlys. Kaip trūkumą galima paminėti ir tai, kad reklaminio skelbimo laikas yra ribotas – reklama rodoma tol, kol pasibaigia jūsų nustatytų pinigų limitas. Tai reiškia, kad jei per pusdienį transliuojamą skelbimą paspaus numatytas potencialių klientų skaičius, likusį pusdienį reklama nebebus rodoma. Internetinės rinkodaros specialistai teigia, kad siekiant efektyviausių rezultatų ir norint objektyviai įvertinti Google AdWords naudą, reklamos biudžetui reikia skirti sumą, padėsiančią atvesti 1 000 potencialių lankytojų. Paprastai šiam tikslui skiriama 150–300 eurų per mėnesį.