Europoje ir tuo pačiu visoje Lietuvoje po įstojimo į ES atsirado geresnės galimybės gamybos ir logistikos plėtrai. Dabar logistika itin išsivysčiusi visoje Lietuvoje, tiek krovinius vežant sausumos ar geležinkelio keliais, tiek gabenant jūra ar oru import – export terminal Vilnius. Taip, kad gamintojai, verslininkai tikrai neturi dėl ko skųstis, nes konkurencija dabar ypač didelė, o ir kainos dėl to itin patrauklios. Vis dažniau logistikos kompanijos investuoja į aukščiausias technologijas atitinkančius sunkvežimius, priima inovatyvius sprendimus, kurie šiek tiek nulemia krovinių pervežimo kainos skirtumus. Bet taip yra ne visuose kompanijose.
Kadangi technologijos yra pažengusios, dabar net sunkvežimiai turi sekimo sistemas, kurių dėka galima stebėti krovinio būklę realiu laiku. Tai itin kokybiška paslauga, kuri garantuoja, kad krovinys niekur nepasimes import – export terminal Vilnius ir vyks nustatytų maršrutu visą laiką. Tad prieš renkantis logistikos kompaniją, pasidomėkite ar ji turi kokių nors garantijų bei tokią sistemą. Žinoma krovinių pervežimo kainos šiuo atveju gal ir bus brangesnės, tačiau visuomet žinosite, kad tokia įmone galite pasitikėti ir ji nuo jųsų nieko neslepia.
Kalbant apie transportavimo galimybes, tai dabar sparčiai vystosi, ypač Lietuvoje, krovinių gabenimas jūromis. Nors toks transportavimo būdas jau yra populiarus nuo seno, tačiau dabar jis itin išsivystęs. Dėl šios priežasties vis daugiau žmonių, kurie siunčia nestandartinio dydžio krovinius naudojasi būtent šiomis krovinių gabenimo paslaugomis. Kadangi uostai vis labiau plečiasi ir traukia kitus investuotojus, numanoma, kad ši krovinių gabenimo rūšis vis populiarės.
Kitas, gan ilgai naudojamas ir gerai žinomas krovinių gabenimo būdas yra – sausumos keliais. Čia yra naudojami sunkvežimiai su priekabomis arba puspriekabėmis. Kadangi ne visos valstybės turi jūrų uostus, joms tenka krovinius gabenti tokiu būdų arba oru. Bet nereikia nuvertinti šio transportavimo būdo, kadangi kroviniai pasiekia klientą daug greičiau, o ir priekabos dažniausiai užsipildo taip, kad import – export terminal Vilnius gali tą pačią ar kitą dieną keliauti pas užsakovą.
Paskutinis būdas yra – krovinių gabenimas oru. Dažniausiai naudojamas būdas tuomet, kai tarp šalių yra per dideli atstumai. Tarkim iš Kinijos būtų skraidinami kroviniai į Vokietiją. Taip kroviniai pasieks užsakovą daug greičiau, nei vežant sausumos keliais bei gabenant jūra. Nors atrodo, kad toks gabenimo būdas yra brangus, tačiau krovinių pervežimo kainos šiuo variantu yra prieinamesnės.