Reklama savo istorijoje skaičiuoja jau daugiau kaip 250 metus. Per visą šį laiką reklama gerokai pasikeitė ir patobulėjo. Pirmoji reklama buvo sakytinė, kuomet būdavo šaukiami reklaminiai tekstai tiesiog gatvėje. Šiandien, reklamai praktiškai užėmus verslą, atrandami patys įvairiausi reklamos būdai. Vienas iš naujausių – SEO straipsniai. Tekstai su savotišku reklaminiu turiniu iš esės taip pat atlieka reklamos funkciją – pritraukia daugiau klientų. Įmonės, kurioms reikalingos SEO paslaugos, dažnai atsižvelgia į keletą svarbių dalykų, prieš užsakydamos tokius tekstus.
Tekstų tema
Kartais priimta manyti, jog SEO straipsniai tai praktiškai nelogiški ir beprasmiai tekstai, kurie skirti tik paieškų sistemoms. Taip toli gražu nėra. Kokybiškas SEO straipsnis tuo ir išsiskiria, nes jame parašyta informacija yra ne tik lengvai suprantama skaitytojui, bet ir naudinga bei įdomi. Todėl manyti, kad tekstų rašytojas gali įdomiai prašyti bet kokia tema, ne visada yra teisinga. Žinoma, jei Jums reikalingas tik produkto ar paslaugos pristatymas jį pateikiant įdomiai ar šmaikščiai, greičiausiai tekstų rašytojas su tokia užduotimi susidoros be didelio vargo. Tačiau jei užsakote itin specifines temas, reikalas jau visai kitas. Tokiu atveju naudinga ne tik išsamiai išsiaiškinti su rašytoju, kokie SEO straipsniai Jus domina, tačiau ir pateikti jam šiek tiek informacijos, kurią norėtumėte perteikti skaitytojams.
Tekstų vieta
Yra dvi pagrindinės vietos, kuriose keliami SEO tekstai. Tai yra Jūsų įmonės puslapis ir įvairūs nuorodų katalogai. Tekstai, parašyti įmonės svetainei yra šiek tiek kitokios rūšies. Jie apibūdina Jūsų įmonės paslaugas bei darbo specifiką, o pačiuose tekstuose įrašomi Jums aktualūs raktažodžiai. Tokiu būdu paieškų sistemos dažniau aptinka Jūsų svetainę pagal šiuos paieškos raktus, nes mato, jog Jūsų svetainėse jie panaudojami gana dažnai, vadinasi, tai puiki vieta rasti tinkamos informacijos reikiama tema.
Kita SEO straipsnių vieta – nuorodų katalogas. Tai specialios svetainės, kuriose talpinami tekstai apie įvairius dalykus. Ne tik apie prekes, paslaugas, bet ir apie įvairius žmonių pastebėjimus, taisykles ir patarimus. Dažniausiai tai yra SEO arba reklaminiai tekstai, kurie skatina įsigyti vieną ar kitą prekę. Tokiame tekste patalpinama aktyvi nuoroda, kurią sekdami pasiekiate teksto tematikai artimą verslą. Dažniausiai būtent toks SEO talpinimas užtikrina didesnį susidomėjusių lankytojų ir pirkėjų skaičių. Labai svarbu pasirinkti tinkamą katalogą, kuriame yra pakankamai tekstų ir kuris turi aukštą rangą. Taip užtikrinsite, kad Jūsų tekstą, o kartu ir nuorodą pamatys daugiau žmonių. Kuo daugiau skaitytojų, tuo daugiau parduotų prekių.