Vieta gali būti ypač svarbi užsiimant tam tikra veikla ir plėtojant verslą. Kartais galutinė sėkmė daugiausia priklauso nuo jos pačios pasirinkimų. Žinoma, svarbu atsižvelgti į individualius poreikius ir niuansus, o naujos komercinės patalpos Vilniuje tikrai neš pelną ir bus lankomos klientų, jei bus pasirinktos tinkamai. Kadangi klientai ne visada turės tiesioginę prieigą ar privažiavimą, rinkitės tinkamai, o tokiu atveju vieta pirmiausia turi palengvinti veiklą, o ne atbaidyti klientus, nes vykti iki jos toli. Todėl patalpas galima suskirstyti į dvi kategorijas. Vienos susiję su klientų srautu, o kitos – su paprastomis verslo patalpomis. Tokiu atveju standartai būtų labai skirtingi. Pavyzdžiui, kartais tam gali būti panaudoti net nauji butai, kartais reikia įsikurti prekybos centre ar verslo centre.
Kas lemia patalpos kainą?
Finansinis aspektas yra labai svarbus, nes kartais tai sudaro didelę išlaidų dalį. Todėl tai tampa svarbiu atrankos kriterijumi. Žinoma, verslo patalpų Vilniuje kaina gali skirtis priklausomai nuo dydžio ir vietos. Kuo arčiau ar aukštesnės klasės būsite miesto centre, tuo didesnė kaina. Žinoma, šiais laikais miestas sparčiai plečiasi, todėl yra patrauklesnių ir kainos ir kokybės santykio variantų. Pavyzdžiui, naujai pastatytuose daugiabučiuose Bartupijoje netoliese yra verslui palankios patalpos. Žinoma, vietos naujuose pastatuose dažniausiai yra brangesnės. Bet turėtų atsipirkti. Butas dažnai laikomas tiesiog gyvenamąja vieta. Tačiau jie vis dažniau siejami su verslu. Nes rasti tinkamą vietą komercinėms patalpoms sostinėje ne visada lengva. Ypač turint labai ribotą biudžetą. Nes verslo patalpos Vilniuje kartais reikalauja didelių investicijų. Tada pradėjome orientuotis į gyvenamąją erdvę, iš kurios nesunkiai galima susikurti ir sukurti norimą erdvę. Tam puikiai tinka ne tik butai miesto centre, bet ir kituose rajonuose esantys butai, kurie tampa patrauklesni kone visais atžvilgiais.
Nepamirškite, kad patalpos turi būti strategiškai patogioje vietoje, nes tuomet klientai nesivargins atvykti ir pasirinks arčiau esančias paslaugas. Vieta yra viena iš marketingo komplekso sudedamųjų dalių, dėl to turėtumėte atkreipti dėmesį į vietos ir komercinių patalpų pasirinkimą.