Smulkus verslas visada buvo didžiosios ekonomikos dalis. Tiesa, norint jam išlikti, būtina į verslą pasižiūrėti kūrybiškai, nes konkuruoti su didžiaisiais konkurentais kaina yra labai sunku. Vienas iš smulkaus verslo pranašumų yra kokybė, žmogiškasis faktorius, reputacija. Visa tai būtina viešinti pasitaikius bet kokiai progai. Kuo daugiau žmonių ir įmonių atsakingų darbuotojų žinos apie kokybiškas paslaugas, tuos didesnės galimybės smulkiajam verslui gauti užsakymų ir suklestėti.
Internetas mažajam verslui suteikia itin daug galimybių, nes juo galima pasiekti gana daug žmonių. Nuo ko pradėti? Smulkaus verslo reklama internete turėtų būti pradedama nuo detalaus paslaugų ar produktų aprašymo. Tai pagrindinė informacija, kurią reikės akcentuoti visais įmanomais būdais. Informacija turėtų būti publikuojama viename šaltinyje. Tik vėliau galima panaudoti ir kitus šaltinius. Pavyzdys: susikuriate nesudėtingą interneto puslapį, kuriame aprašote savo paslaugas – plytelių klojimą. Tada galite paruošti skelbimo tekstą apie nebrangiai ir kokybiškai klijuojamas plyteles. Daugiau informacijos apie jus ir kitas paslaugas žmonės, skaitantys skelbimą, galės rasti jūsų puslapyje. Skelbimo galiojimo laikas baigiasi, tuo tarpu interneto puslapis lieka visada.
Ar sunku susikurti tą puslapį? Nesunku ir nieko nekainuoja, jei jau turite interneto vardą ir vietą, kur svetainę laikysite. Yra nemažai puikių įrankių internete, kurie leidžia patiems susikurti interneto puslapį. Pavyzdžiui Weebly.com, Webs.com, taip pat WordPress.com, Blogger.com ir vienas iš naujausiu Jux.com. Visi jie yra visiškai nemokami, taip pat leidžia naudoti jau turimą interneto adresą. Nežinote, kaip tai padaryti? Kreipkitės, pakonsultuosiu.
Smulkaus verslo reklama nėra tik vienas interneto puslapis. Jis turi būti randamas paieškoje. To galima pasiekti ne iš karto, reikia palaukti keletą mėnesių, per kuriuos reiktų pasistengti gauti keletą kokybiškų nuorodų į jūsų puslapį. Tai gali būti draugų puslapiai, partnerių puslapiai ar kitokie susijusios veiklos tinklalapiai, taip pat ir socialiniai tinklai. Jei neturite pažįstamų ir nežinote, kur galite gauti nuorodų, yra patikrintas būdas – straipsniai interneto leidiniuose apie jūsų veiklą ir paslaugas. Straipsniai reklaminiai, todėl reikia pasirinkti, kur juos publikuoti. Tai kartais kainuoja papildomai, tačiau po kelių mėnesių nuoroda iš tokio straipsnio gali atvesti ne vieną klientą, tad investicija atsipirks garantuotai. Jei paslauga unikali ir įdomi, galima tikėtis ir patekimo į didžiąją interneto žiniasklaidą per pilietinės žiniasklaidos puslapius, kurių šiuo metu yra trys – Delfi Pilietis, 15min.lt Įkrauk ir Lrytas.lt Bendraukime. Tiesa, tekstas čia turi būti ne reklaminis, o pristatantis tam tikrą naujieną arba poziciją. Kaip ten patekti? Pasikonsultuokite su patyrusiais rašytojais.
Atrodo, kad viskas yra paprasta? Deja, asmeninio verslo reklama, kaip ir bet koks kitas darbas yra sunkus, jam reiki skirti laiko, truputį domėtis, semtis patirties iš kitų verslininkų. Pradėkite jau dabar, nes vaisius ragauti galėsite po gero pusmečio ar metų. Greita reklama gal ir atneš daug klientų, bet tai bus trumpalaikė investicija.